dinsdag 28 april 2009

so heeeee!


Ik roep altijd heel hard dat Google absoluut 'your friend' is en de samenwerking met 'my friend' is ook altijd optimaal. Zoekt en gij zult vinden! Maar dat kost soms behoorlijk wat tijd en je wordt de hele wereld over gestuurd.


Maar uiteindelijk ben ik na uren gezoek waarbij ik zowat de hele dag heb vergoogled enkele adressen voor KaatLender produkten rijker. Of ik er ook wijzer van geworden ben moeten we nog even afwachten. En toen bedacht ik me: "hoe deed ik dat nou vroeger?!?". Toen internet nog nauwelijks in een huishouden was geïntegreerd en de mobiele telefoons zo groot waren als koelkasten (en net zo goed kwijt in je huis als die kleine ielepiele mobieltjes van nu).


Ik zie mezelf nog zitten, juffrouw de secretaresse aan de Telex. Mijn hemel wat een gedoe. Maar ook toen deden we zaken. Minder snel, dat dan weer wel. Waren we dan meer geduldig. Of berusten we toen gewoon in het feit dat het tijd in beslag nam om respons te krijgen. Want ik betrapte me er vanmiddag op ongeduld. Ik belde een bedrijf in mijn zoektocht naar produkten en toen als antwoord kwam dat ze me binnen enkele dagen hoopten terug te bellen vond ik dat als rijkelijk lang klinken.


Geduld... een trekje waar je jezelf als moeder behoorlijk in kan oefenen maar waar je in het dagelijkse leven nauwelijks nuttig gebruik van hoeft te maken, hooguit in de rij bij de supermarkt omdat de andere rijen altijd sneller gaan. En nu dus, bij het wachten op dat verlossende telefoontje dat mij gaat vertellen of ik al dan niet een gewenste toevoeging kan doen aan de KaatLender.


Enkele dagen! Hebben ze daar geen google?




Geen opmerkingen: