donderdag 14 mei 2009

Kaat = Jessica = Kaat



Er zijn momenten dat ik mezelf echt moet uitschakelen. Ik kan namelijk niet zo heel erg goed tegen superonverwacht beslag op mijn tijd. Dus toen gister, terwijl ik al met mijn jas aanstond om richting zakenavondje te gaan, telefoon kreeg of de volgende dag de spouwmuren gevuld konden worden moest ik even slikken en lag het 'nee' op mijn lippen.

Maar goed, ik hoefde niets te doen behalve thuis te zijn en dat was ik. Geen enkele reden dus om 'nee' te zeggen, eerst aan 't idee te wennen en daarna een afspraak te maken. Met in mijn hoofd 'wat mot dat mot' zei ik dus 'ja'.

Dus werden er vanmorgen vanaf een uur of elf gaten geboord in ons huis, maakte ukkie zich zorgen dat het huis 'auw' had en was er eventjes geen telefoonverkeer mogelijk vanwege de herrie. En nu worden de gaten opgevuld met kleine balletjes en lijm. Ligt er een grote slang door het huis om dat allemaal mogelijk te maken en heeft Jessica zichzelf even op non-actief gezet. Kaat kan dit nl allemaal iets beter overzien. Kaat snapt dat je soms stel op sprong zaken moet regelen, dat er soms rotzooi gemaakt wordt maar dat dat altijd weer opgeruimd kan worden. Kaat zet dus een kopje thee en schrijft een blogje terwijl er dus de tuindeur steeds meer bolletjes naar binnen komen. Jessica zou er doodnerveus van worden maar Kaat kan ze nog altijd tellen dus passen ze zeker nog in de stofzuiger.

En die spouwmuur is een superinvestering... Jess krijgt het er nu al warm van!

Geen opmerkingen: