zaterdag 4 juli 2009

Groeten uit Afghanistan!

Een doosje bij de post. Van Rutger. Hij had er over gesproken dat hij z'n gymschoenen terug ging sturen omdat hij dan minder mee naar huis te nemen had. Maar goed, ik tussen de regels doorhorend, wist dat die schoenen slechts een leuk smoesje waren. Ik kreeg natuurlijk een kadootje, speciaal voor mij gekocht omdat hij mij, in dat verre Afghanistan, absoluut niet uit zijn hoofd kan zetten. Een mooie shawl op de markt op KAF gekocht. Had gekund... maar ik kreeg enkel de mij al beloofde schoenen. En een kaart (zie hierboven).

Groeten uit Afghanistan. Het Afghanistan waar dit weekend een konvooi meerdere malen in de problemen kwam en waar bijna een handvol gewonden viel. En dat is enkel nog maar dat wat we hier hebben gehoord. Vooral in de nieuwsvoorraad uit de VS zijn de incidenten soms niet bij te houden. En aan de filmpjes op YouTube ben ik al eens begonnen en daar word je als 'vrouw van' over het algemeen ook niet blijer van, ongeacht of je Allerliefste nu wel of niet buiten de poort aan de slag moet.

De Allerliefste... zo ontzettend bijzonder maar in dit geval een man als de meeste andere, ... hij zal toch niet volgende week z'n vuile was sturen?

4 opmerkingen:

Anoniem zei

nee ik stuur niet mijn vuile was op en meisjes die vragen ........

Anoniem zei

en wie zeurt krijgt .........

Rutger zei

maar wel eee helee dikke kus van mij Meneer Mossel

kaat mossel zei

Ik vond het echt super vandaag. Wat zie jij er toch eigenlijk lekker uit in uniform. Hebben ze daar ook pyama's van (#thuisviering)