vrijdag 31 juli 2009

lieve Rutger...


er wordt ontzettend aan je gedacht. Ik weet dat je af en toe inlogt om het blog alvast te lezen voor ik ze je opstuur in je wekelijkse pakketje.

Toen ik gister op twitter liet weten dat je even een dipje had, kwamen er wat berichtjes voor je en inmiddels heb ik een heuse tweet-inzamelingsactie gestart die ik je allemaal ga toesturen op een mooie kaart. Je hebt dus iets om naar uit te kijken volgende week zondag!
En als topper heeft de B-llerliefste voor mijn AAAAALLerliefste een pracht van een kartoen gemaakt...
Wij kennen daar een hoop bijzondere mensen. Misschien dat je dan nu dat twitteraccount toch maar 's moet gaan inrichten :-)

Er wordt écht ontzettend aan jou, en daarmee ook aan je collega's, gedacht! Voor je het weet zitten we op de brug, met de mooiste skyline van de wereld op de achtergrond! En je weet het... het wordt elke dag een beetje meer....

1 opmerking:

Petra de Boevere zei

Als je maar van die taart afblijft! :-)