dinsdag 4 augustus 2009

Een dolle dinsdag...




JONGEDAME!!! Een boze veiligheidsbeamte stapte kordaat op me af en vroeg of hij de foto die ik net had gemaakt van 3 kindjes-Mossel bij de douane door de open deur bij de gates, even mocht zien. Dat mocht. "Wilt u deze even wissen?" "Nee, maar u bent veel groter dan ik ben dus ik doe het toch maar".

De mijnheer zag er de lol niet van in. Kinderen in een deuk want zo groot is het allemaal niet op Eindhoven Airport en ze zagen het dus allemaal gebeuren.
Hun vakantie zonder moeke maar met elkaar en bij opa en oma. En ik zwaaide ze monter uit en twijfelde aan mijn moeder-zijn want ik vond het alleen maar leuk en stoer dat ze zo samen op pad durven. Alleen met het vliegtuig heen en weer naar Alicante. Met blije verhalen vanuit de auto na het landen, over bestelde ice-tea met een broodje en hun bezoekje aan de cockpit.

En thuis is er nog altijd een boze dreumes. Want 'Bibi wow in tlietuig mee!'... Jamie (Bibi) steekt het niet onder stoelen of banken... hij is over de emmer. En niet zo'n beetje ook! En thuis wordt moeders genegeerd. Wat goed uitpakte want vanwege de twitterveiling stond er een interview ingeroosterd bij Uruzgan.fm
In alle rust kletste ik met DJ Kristel over de opbrengst, over de bijdrage van Uruzgan.fm (een studiobezoek) en of ik kon raden wie er trots op mij was over dit resultaat... en toen ineens was daar een opgenomen boodschap van Rutger. Zo ontzettend lief! En zo ontzettend onverwachte waardoor tranen! Volledig volgeschoten hoorde ik mijn Allerliefste z'n berichtje aan. Direct na mijn bijdrage ging de telefoon en klonk het door mij gevraagde 'Don't know why' van Norah Jones. Al voor hem aangevraagd via uruzgan.fm toen hij verleden week z'n midtermdip had en enkel nog naar huis wilde . En samen hebben we even geluisterd naar ons favo Norah-nummer. Ik nog altijd in tranen...
Dat maakt dan weer goed dat hij me vroeg een gesigneerd exemplaar van DJ Kristel's FHM met haar prachtige reportage te vragen. Hoewel... de schijterd durfde het kennelijk niet zelf te vragen toen zij hem het berichtje in liet spreken... tsss en daar moet je dan de oorlog mee winnen!
En wil je ook even luisteren naar mij bij DJ Kristel? dat kan hier

2 opmerkingen:

Meneer Mossel zei

Ik heb al lang gelededen geleerd dat als je iets geregeld wilt hebben dan moet je Jess bellen

Wendy© zei

Hahahaha lekkere held, die Rutger van jou ;-)