zondag 9 augustus 2009

sinds jij weg bent gebeurt er hier in huis veel meer...

dat bedoelde ik natuurlijk goed, maar zowel de zaal op Volkel als de collega's van Rutger zetten het op een joelen... de toon was weer gezet :-)
Thuisfrontdag! Een zaal vol met familie/vrienden aan onze kant en de mannen en vrouwen op KAF. Ik dacht even leuk Jamie iets naar zijn vader op dat grote scherm te laten zeggen of op z'n minst zwaaien maar James wilde naar de ballenbak en niets moest hem daarvan weerhouden, óók zijn vader niet. Niet Jamie maar ik nam dus de microfoon. "Jeetje", vond Rutger, wat is ie groot geworden! Waarop mijn reactie kwam 'Ja, dat kun je wel aan mij overlaten, het gaat thuis gewoon door nu jij weg bent en sterker nog, er gebeurt nu zelfs meer dan toen je er wel was'... :-)

Want hij liet mij achter met het idee dat ik die 4,5 maand mezelf moest gaan zien te vermaken en Zaak & Vrouw en Twitterveiling maken dat mijn toch al goed gevulde dagen enkel nog maar meer gevuld zijn.

Ik mocht de goegemeente ook even toespreken. Bibberig stond Jesje daar, voor een volle zaal haar verhaal over http://www.twitterveiling.nl/ te doen, iedereen aan te sporen toch nog een kijkje te komen nemen en vooral ook te bieden. Want er kan nog veel, heel veel meer geld bij! Zodat er op 13 september, de volgende thuisfrontdag, een supergrote cheque kan worden overgedragen aan ATF11 Want dat het een feestje gaat worden staat wel vast. Commandant vliegbasis Volkel van der Mast en een flink aantal anderen met mooie balken op hun schouders vonden dat dát er zeker van moest komen. Dus gaan we gezamenlijk aan de slag om er iets moois van te maken.

En dat iedereen op Volkel, maar ook op Kandahar onder de indruk is van Twitterveiling mag duidelijk zijn. Zoveel enthousiasme, zoveel medeleven en inzet... Er is vrijwel nooit interesse voor deze opbouwende kant van defensie. Al die goede doelen die al jaren vanuit de diverse eenheden zijn ondersteund werden altijd een beetje onderbelicht. Maar ATF11 is dus niet de eerste en zeker niet de laatste eenheid die zich inzet voor een goed doel. En dat één team één taak... dat geldt vanuit mij zeker voor Rutger maar sorry ATF12... jullie mogen zelf aan de slag!

3 opmerkingen:

riakuipers zei

Ha Jessica,

Wat een mooi stukke weer. Fijn dat het zo'n leuke dag was en dat er zo positief gereageerd werd op jouw en "onze"twitterveiling. Jaaa...wat moeten we daarna weer eens gaan doen?? geniet nog even van de rest van je weekend!!

riakuipers zei

Moet natuurlijk zijn Stukje!!

Anoniem zei

Goh, wat goed van je Jessica !

groetjes Margreet