zondag 20 september 2009

Dit moest hét 'terug-naar-normaal'-weekend worden. Zaterdagochtend even behangen, dan richting Hellevoetsluis voor jarig neefje, op tijd thuis om nog boodschappen te doen, gezellieavond. Zondag wat ruimen, viltworkshop met wat gezellige dames van Twitter vanwege Twitterveiling, rust.

Het werd het 'kan-het-nog-gekker'-weekend. Zaterdag kwam er een vriendje spelen dat ziek bleek. En het kereltje zat dus meer op onze wc dan dat hij speelde. Ondertussen smeerde Jamie de gangvloer in met behangplaksel en vond ik enkele mails van boze en teleurgestelde mensen die graag direct antwoord op hun mails hadden gehad in de afgelopen week waar ik nauwelijks tijd had om te plassen voor m'n gevoel.
Na het ontplakselen van de vloer terwijl een boze jongste voor straf op de trap mocht toekijken, het gladstrijken van de teleurgestelde e-mailkreukels en het ontsmetten (hoera voor mijn Dettol-fetish) van het toilet zaten we redelijk op tijd in de auto. Na een gezellige middag weer richting Boxtel om er bij Gorinchem achter te komen dat de brug een uur eerder was afgesloten dan op de borden stond en ik dus omgeleid werd via... jawel! Dordrecht... het wonderschone stadje dat ik een klein half uur daarvoor al was gepasseerd.

De zondag leek beter te gaan verlopen en terwijl ik me verheugde op een viltshop, verheugden bacillen zich op iets anders en uiteindelijk ben ik de rest van de dag niet al te ver van het toilet geweest. Het had z'n voordelen: er is goed geruimd, er is gewassen, er is gestofzuigd. Mails zijn verwerkt en nieuwe plannen gesmeed voor de zakelijke toekomst.

Er is zelfs wat geshopt omdat dát gisteravond na de enorme omleiding niet meer gelukt was. Dochterlief haalde even snel wat zaken van het lijstje om de zondag door te kunnen komen... toch jammer dat ik vergat er wc-papier op te zetten...

1 opmerking:

frutselke zei

we hebben je gemist vandaag!!! wordt snel weer beter.