vrijdag 4 september 2009

vanavond over 5 weken...

liggen we lekker samen in bed!

je komt 's middags thuis en dan gaat t gewone leventje weer beginnen. Dan willen alle kinderen natuurlijk naast je zitten maar omdat dat niet kan zit er eentje op schoot en hangt de 4e achter in je nek. En ik maak eten en schenk drinken in en temper de stuiterende meute voor zover ik kan.

De buren komen niet want die heb ik natuurlijk vooraf gewaarschuwd dat ik niemand wil zien. Eerst wij! En dan eten we iets wat jij wilt eten en daarna wachten tot we met goed fatsoen die 4 op bed kunnen mikken en de bank van ons is. En daarna het bed.

Nog maar 5 weken! Het is voorbij gevlogen. Je hebt een hoop gemist en dan gaat het niet over twitterveiling, de KaatLender, de stress rond het manuscript van het boek, het Zaak en Vrouw event... nee, je hebt gemist hoe we onze tent hebben ingekampeert, hoe JJ is gaan praten als Brugman en de kinderen zo ontzettend hebben meegeholpen die maanden dat ik het hier in m'n up moest doen. Je hebt ook gemist hoe Jamie het raam uit de buitendeur sloeg, hoe de auto stuk ging (en weer gerepareerd werd), hoe ik de trap verfde en aan het behangen sloeg.

Wat je niet hebt kunnen missen is hoe ik jou heb gemist. Bij al die genoemde zaken en nog heel, heel veel meer. Nog maar 5 weken en ze gaan voorbij vliegen...

Geen opmerkingen: