maandag 14 september 2009

Hoog bezoek!

Zondag Twitterveiling. Nog even en dan sluit ik iets af dat wel zo ontzettend geweldig is geweest. Het kostte me bloed, zweet en tranen (bij wijze van spreken, ik overdrijf!) maar het leverde me ook ontzettend veel op. Het waren leerzame weken :-)

Ik heb er ontzettend veel leuke contacten opgedaan. En zeer zeker ook een mooie vorm van vriendschap. Want als je zoals @tjarko en @misuzel en @digilin zo je tijd afstaat aan iets dat niet 'het jouwe' is .... dan gaat het verder dan wat dan ook, dan ben je voor mij voortaan een vriend! Want het is nogal niet iets geweest. Uren en uren hebben ze erin gestoken. @Tjarko met de website, de beide dames met het meehelpen afhandelen van al die mails, vragen, opmerkingen en andere toestanden. Een enorm karwei waar vele uren per dag in gingen zitten.


Maar we hebben het doorstaan en zondag is de afsluiting. En laat ik nou net gehoord hebben dat ik daar hoog bezoek mag ontvangen. Minister Koenders van Ontwikkelingssamenwerking! Ik vind dat zo ontzettend geweldig. Een opsteker voor mij, want Twitterveiling is de aanleiding. Maar ook een opsteker voor ATF-11 die zo hun inzet voor het goede doel landelijk onder de aandacht zien komen (dat deed ik ook al maar hé! Een minister is toch wel even different koek) en ik vind het als thuisfront ook super dat hij de moeite neemt zijn zondag hier gedeeltelijk voor op te offeren.


Er is nog wat geld onderweg, er moeten nog wat mensen met elkaar in contact komen en ik heb ook wat teleurstellende hobbels op het veilingpad gehad en ook doorstaan. Ik heb uiteindelijk iets gedaan wat voor mij 'het verschil' heeft gemaakt. Iets dat zo ingrijpend is geweest voor mijn leventje, dat de kinderen leerde dat er meer is dan enkel 'ikke ikke ikke' en waarmee we een enorm gevoel van saamhorigheid kregen op Twitter. Heel bijzonder, niet uit te leggen en prachtig om de aanzet voor gegeven te hebben.

Ik kijk ontzettend uit naar zondag!

Geen opmerkingen: