dinsdag 6 oktober 2009

shop untill ik drop!


Dagje Utrecht gevuld met afspraken bij vergaderplek Seats2Meet en of ik het nou per ongeluk zo had gepland of dat ik het puur op de uitrekening zo in elkaar had gedraaid... ik had een uurtje over :-) Een uurtje over en ik zat op Hoog Catherijne!
Dan kun je een uurtje voor je uit gaan zitten staren, je kunt ook even een luchtje gaan scheppen. En dat deed ik, .... in de V&D. Op de lingerieafdeling.
En op de vraag 'zou Rutger niet ook gewoon blij zijn als er een grote katoenen onderbroek op hem zou zitten wachten' kan ik volmondig ja zeggen maar chocola is ook chocola en toch pak ik altijd die in het gouden papiertje. En af en toe mezelf verwennen mag! MOET! Dus ging ik weg met een aantal kadootjes aan mezelf en mag het wat mij betreft nu vrijdag worden. Want ik ben wel heel erg ontzettend aan mijn Allerliefste toe.
Want ook al is het gemis van zijn sprankelende aanwezigheid zwaar geweest... nog meer dan dat (sorry liefje) miste ik dat warme lijf in bed, warme handen om me heen en af en toe een tong in m'n oor. Geschokt? Ja hoor 's, tis m'n man en we zijn niet enkel bij elkaar voor de gezelligheid. En ook al was er te weinig sex volgens de heer Mossel (zoals al 's in een vorig blog ter sprake kwam), 4,5 maand is wel een hele grote stilte.
En dat doet je gelijk afvragen hoe het die militairen vergaat die veel langer van huis zijn. Soms zaken meemaken waardoor ze troost zoeken bij elkaar en wat als die troost dan komt van een warm lijf met warme handen en het verder gaat dan een schouder om op uit te huilen? Is dat eigenlijk een gespreksonderwerp op zo'n basis of kamp? Dat lijkt me logisch maar is het ook zo logisch voor defensie? Iets waar ik voor nu niet meer van waker lig en eigenlijk ook niet wakker lag. Het was trouwens wel een gespreksonderwerp bij ons en de afspraak was volgens mij dat als het zou gebeuren hij het mij eerlijk zou vertellen (want zo'n relatie hebben wij.... wij zijn eerlijk en open tegen elkaar) waarna ik hem dan niet de nieuwe sleutels van de deur, de auto en de kluis zou geven...

2 opmerkingen:

Eva zei

oooh, nou wil ik ook een man! en dan het liefst eentje die ook een paar maanden foetsie gaat, want thuiskomen is zo leuk, hahaha! Volgens mij voel jij je nu alsof je een blind date hebt vrijdag, maar dan eentje waarvan je al weet dat het de man van je dromen is! The perfect first date!!! Geniet er maar lekker van, die 2 seconden dat je die nieuwe lingerie aan hebt! ;-)

Unknown zei

zo voelt het precies :-) Heerlijk om hem weer thuis te hebben! Al zal ik 'm de eerste uren moeten delen met 4 koters...