zaterdag 24 oktober 2009

twitterdate!

Het was heerlijk. Even met 8 andere dames op stap. Naar Amsterdam om daar een opname van Vrouw & Paard van de Vara bij te wonen. Spontaan ontstaan ideetje op Twitter, ik stelde voor en anderen reageerden en dus spraken we af en zaten met deze groep in de Plantage.

En hoe gek het ook klinkt, ook al zagen we elkaar voor het eerst (behalve eentje die ik al meerdere malen zag) we waren als oude bekenden. Heerlijk geborreld vooraf, lekker gekletst en er gewoon even tussenuit. En nu Rutger weer thuis is kan dat ook weer zonder de inzet van buitenaf. Ik stap om 14.00u in de trein, afgezet door Rutger die daarna het fort bemand en kinderen van eten voorziet, boel verders aan kant maakt, iedereen op tijd in bed mietert en mij pas ver na een redelijke tijd thuis verwacht.

En daarom was het ook zo achterlijk dat Heleen Mees reageerde zoals ze reageerde. Even ter illustratie: na de opname mag het publiek vragen stellen. Mijn vraag: "hoe sexy vinden de dames aan tafel het huishouden zelf", aangezien één van de topics de stelling was 'schoonmaken levert sex op" (even kort door de bocht dan). Voor wie het verloop wil zien, kijk vooral even op http://omroep.vara.nl/Publieksvragen-23-10-2009.5469.0.html, ik ben de hekkesluiter.

Heleen Mees schat ik in als een vrouw die opleiding en carriére van hoog belang acht. En vooral ook gelijke rechten. Dat zij om die mening te ventileren niet luistert naar wat gezegd wordt maar als een bulldozer doordendert als hoofdpersoon in haar eigen discussie vind ik dan een minpuntje... dus mocht je dit lezen Heleen... ik werd opgehaald om stipt 23.55u door een man die vroeg hoe het was geweest en of ik plezier had gehad. Die aardappelen/groenten/vlees had gekookt, alles aan kant had en kinders op bed had gedaan nadat ze gezellig Popstars hadden gekeken met z'n allen op de bank. Die ondertussen ook via Twitter een interview voor me had geregeld en de zakentelefoontjes op een lijstje had staan voor mij om terug te bellen. En waarmee ik, nadat we nog even iets gedronken hadden en de uitzending terug hebben gekeken, lekker in een warm bed ben gekropen.

De schoonmaakpartij leverde hem die avond niets op... maar wat in het vat zit....

PS mijnheer mossel leest dit verhaal zojuist en de voor de hand liggende reactie kwam: "ahaaaa, ik heb sex tegoed".... hoe geweldig ook, hij blijft wel gewoon een man natuurlijk....

2 opmerkingen:

Unknown zei

Wat een bitch die H de M. en wat een humor die mijnheermossel..blijft een vent klopt!

corien zei

tjongejonge, die dame ging ermee op de loop zeg... Niet echt aangenaam. Heel goed hoe je je staande wist te houden!