zondag 14 juni 2009

Kuzzzzzz!


"Wat sta jij stom op die laatste blogfoto".... nou lekker dan! Heb je je Allerliefste aan de telefoon, blijkt dat ie belt om je dát te vertellen. 'Ja en!' "En het regent bij jullie"... 'Ja en!' "Ik heb niks te vertellen eigenlijk, maak hier niet zo heel veel mee".

Ik maak hier heel veel mee, maar om dat nu allemaal in een telefoongesprekje samen te vatten is wat moeilijk. Dus doe ik nog maar 's de mededeling dat wij een knutsel voor hem hebben gemaakt. Dat wist ie al, want ik vertelde het hem al afgelopen woensdag bij Uruzgan.fm en donderdag. "Misschien vind je m'n foto daarop wel leuk"... "oh, sta je d'r naakt op dan"....Kijijijijijijk nou komen we ergens. Nee, niet naakt dus, dat komt pas over 7 kilo's minder als deurposter, dus voorlopig sta ik gewoon netjes leuk te zijn in volledige bepakking.

En tot die tijd moet hij het maar met deze doen, speciaal voor mijn Allerliefste gemaakt, net nadat hij mijn vorige blogfoto had afgekraakt.... een dikke kus uit Boxtel!


Geen opmerkingen: